Школа са домом ученика Бубањ

Школа са домом ученика

Бубањ

Ниш

ћирилица|latinica|english |

Сензорни парк Назад
19.10.2017. године

У Специјалној школи са домом ученика „Бубањ“, свечано је отворен  Сензорни парк 19.10.2017. године. Пресецањем траке, директорка  школе Снежана Чарапић  и помоћник министра за науку Никола Танић, означили су почетак рада сензорног парка.  Свечаном чину отварања сензорног парка, присуствали су ученици, родитељи, радници   школе, делегација Министарства просвете, науке и технолошког развоја са помоћником министра за ученички и студентски стандард Љубишом Антонијевићем и начелницом Марином Хасановић, помоћник министра науке Никола Танић, помоћник министра здравља за инспекцијске послове Александар Панајотовић, секретар секретаријата за образовање Управе Града Ниша Марина Костић, председник Градске општине Палилула Александар Ждрале , председница Скупштине општине Палилула Адријана Атанасов, представници Градске општине Палилула, начелница сектора за  дечју заштиту Мирјана Поповић, руководилац Школске Управе Ниш Драган Гејо представници и сарадници из јавних предузећа и установа.



Реализација Сензорног парка остварена је уз велико залагање, посвећеност и љубав  запослених  као и подршку од стране Министарства просвете, науке и технолошког развоја, Града Ниша-Градске општине Палилула, подршку појединаца, удружења, друштвено одговорних компанија, уметника.



Намена овог парка  ће бити вишеструка. Као стимулативно окружење сензорни парк је дизајниран да пружа сензорну стимулацију користећи текстуре, боје, мирисе и звуке. Простор у ком ће се чулне стимулације контролисати и прилагођавати потребама детета кроз плански осмишљене активности, сензорни парк ће омогућавати  да се развију интересовања деце, да се усмери пажња и да се повећа мотивација за игру и учење деце.



Осим у рехабилитационе сврхе сензорни парк ће се користити за активности слободног времена, за релаксацију и игру, за усвајање социјалних вештина и за реализацију садржаја наставних предмета. Кроз активности у сензорном парку радиће се на усвајању језика и говора, комуникацијских вештина, вештина фине и грубе моторике, као и на развоју креативности и одговорности ученика.