Škola sa domom učenika Bubanj

Škola sa domom učenika

Bubanj

Niš

Senzorni park Nazad
19.10.2017. године

U Specijalnoj školi sa domom učenika „Bubanj“, svečano je otvoren  Senzorni park 19.10.2017. godine. Presecanjem trake, direktorka  škole Snežana Čarapić  i pomoćnik ministra za nauku Nikola Tanić, označili su početak rada senzornog parka.  Svečanom činu otvaranja senzornog parka, prisustvali su učenici, roditelji, radnici   škole, delegacija Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja sa pomoćnikom ministra za učenički i studentski standard Ljubišom Antonijevićem i načelnicom Marinom Hasanović, pomoćnik ministra nauke Nikola Tanić, pomoćnik ministra zdravlja za inspekcijske poslove Aleksandar Panajotović, sekretar sekretarijata za obrazovanje Uprave Grada Niša Marina Kostić, predsednik Gradske opštine Palilula Aleksandar Ždrale , predsednica Skupštine opštine Palilula Adrijana Atanasov, predstavnici Gradske opštine Palilula, načelnica sektora za  dečju zaštitu Mirjana Popović, rukovodilac Školske Uprave Niš Dragan Gejo predstavnici i saradnici iz javnih preduzeća i ustanova.



Realizacija Senzornog parka ostvarena je uz veliko zalaganje, posvećenost i ljubav  zaposlenih  kao i podršku od strane Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, Grada Niša-Gradske opštine Palilula, podršku pojedinaca, udruženja, društveno odgovornih kompanija, umetnika.



Namena ovog parka  će biti višestruka. Kao stimulativno okruženje senzorni park je dizajniran da pruža senzornu stimulaciju koristeći teksture, boje, mirise i zvuke. Prostor u kom će se čulne stimulacije kontrolisati i prilagođavati potrebama deteta kroz planski osmišljene aktivnosti, senzorni park će omogućavati  da se razviju interesovanja dece, da se usmeri pažnja i da se poveća motivacija za igru i učenje dece.



Osim u rehabilitacione svrhe senzorni park će se koristiti za aktivnosti slobodnog vremena, za relaksaciju i igru, za usvajanje socijalnih veština i za realizaciju sadržaja nastavnih predmeta. Kroz aktivnosti u senzornom parku radiće se na usvajanju jezika i govora, komunikacijskih veština, veština fine i grube motorike, kao i na razvoju kreativnosti i odgovornosti učenika.